BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

my graduation ;)

Daisypath Graduation tickers

Thursday 10 March 2011


hi blogger . maaf sangat sebab aku lupe nak kongsi cherita yang aku sekarang dah naik pangkat .

haaa jangan ingat naik pangkat jadi class rep pulak . itu tak mungkin yea sebab laki aku dah jadi

class rep . opssss ! ~sory incik ashraf yea~ begini yea ceritanya wahai blogger sekalian , aku dah

dapat anak sedara lelaki . hasil daripada perkahwinan kakak aku . so tittle aku sekarang cik iyaa

bukan lagi kakak iyaa . ^..^ okay tak perlu menaip panjang2 , here is the picture . .
* eh bile mase aku dapat nephew twins ?

*haaa ne baru betol anak sedara kau . ILHAM FIRAS RAYYAN

hahaha wahai blogger sekalian . aku saje jer buat gimik . gmbar twins tadi tuh , entah lah anak siape . huhuhu ^..^
*sekitar majlis cukur jambul dan akikah

No comments:

Post a Comment