BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

my graduation ;)

Daisypath Graduation tickers

Thursday 7 April 2011



hi blogger . desebabkan aku dah lama tak update lebih kurang dua minggu kn so aku bagi cerita

bergambar je . text ader sikit - sikit . ini semua gara - gara USB aku HILANG ! * kenapa ader gambar SAM ? sebab aku kan peminat dia .
CONGRATULATIONS ;;))


okay dear . berbalik kepada cherita aku pulah eh . minggu nie aku hadirkan diri ke majlis makan

malam . dan antara snap picture yang kami dapat adalah ;


* ini aku . simple but nice ^..^

* they are my roomate . muahhhh ;*

* kipas eiydaa tu mahal ea . souvenier daripada dinner ;)

* kami lagi dan lagi . atas jalan pun okay ;)


okay lah sumer . sekian terima kasih untuk kali nie . lagi banyak gambar , lagi banyak aku nak

edit dan upload ! hurrrr

1 comment: